Uusi päämiesyhteistyö vahvistamaan Sintrolin Safety-konseptia

EXXFIRE on hollantilainen laitevalmistaja, joka on onnistunut tuomaan uutta avaruustekniikkaa tulensammutusmarkkinoille. Yhtiö on aloittanut toimintansa vuonna 2011 Euroopan avaruusjärjestön (ESA) hautomoyrityksenä ja on sittemmin onnistunut rakentamaan oman organisaation ja tuotannon palonsammutusmarkkinoille.

EXXFIRE palontorjuntaratkaisut tulevat täydentämän Sintrolin Safety-konseptia ja tuotevalikoimaa entisestään.

”Vahvistamalla Safety-konseptia asiantuntijoillamme on käytössään entistä monipuolisempia ratkaisuja asiakkaidemme kohtaamiin haasteisiin. Lisäksi tämän yhteistyön avulla pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaille yhä paremmin räätälöityjä ratkaisuja ja luomaan pitkäkestoisia kumppanuuksia.” Toteaa toimitusjohtaja Karl Ehrström.

EXXFIRE-tuotteiden myynnistä Suomessa vastaa Sintrolin Analysaattorit ja Safety-ryhmä. EXXFIRE asiantuntijoina toimii Timo Hakala ja Niko Toropainen.

Lisätietoa aiheesta antaa Karl Ehrström Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., Timo Hakala Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja Niko Toropainen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.