Työharjoittelupaikka markkinoinnin ja viestinnän parissa

Sintrol Oy on teknisen alan yritys, joka kehittää ja tuottaa omia mittauslaitteita sekä myy alan johtavien valmistajien tuotteita. Lisäksi Sintrol on konseptoinut elinkaari- ja huoltopalveluita toimitettujen tuotteiden ympärille. Uusitun strategian mukaisesti tavoitteena on, että Sintrol Oy muuttuu perinteisestä maahantuontiyrityksestä yhä enemmän omia tuotteita ja ratkaisuja tuottavaksi kansainvälisillä markkinoilla toimivaksi yritykseksi.

Kasvun myötä meillä on mahdollisuus tarjota työharjoittelupaikkaa yhdelle markkinoinnin ja viestinnän opiskelijalle, joka on opintojensa loppupuolella. Keskisuuressa yrityksessä työtehtävien kirjo on laaja, joten mikään työpäivä ei varmasti ole samanlainen.

Hakemamme henkilö

Odotamme sinun olevan aidosti kiinnostunut markkinoinnin työtehtävistä. Työtehtävien suhteen tulee olla avoin, pienessä tiimissä kaikki tekevät myös toimiston rutiinitehtäviä. Arvomaailmaamme kuuluu, että työskentelet joustavasti ja olet vastaanottavainen sekä yhteistyökkyinen. Tärkeintä on kuitenkin oppimishalu ja positiivinen asenne.  Lisäksi seuraavat ominaisuudet ovat harjoittelutehtävissä tärkeässä roolissa:

• Sujuva kirjallinen ja suullinen suomen ja englannin kielen taito. (Noin puolet työtehtävistä vaativat englannin kielen ymmärrystä. Myös osa henkilökunnastamme puhuu vain englantia)
  • Yleisten toimisto-ohjelmien käyttötaito. Tärkeimpänä PowerPoint.

Tarjoamme sinulle

Meillä pääset osaksi pientä markkinoinnin ja viestinnän tiimiä, jolloin saat kattavan kuvan yrityksen kaikista markkinoinnin osa-alueista. Tämä on erinomainen oppimismahdollisuus ja keino selvittää, mihin markkinoinnin alueeseen haluat itse syventyä. Saat hyvän perehdytyksen, sinulle nimetyn ohjaajan ja työyhteisön, joka kannustaa ottamaan harjoittelusta kaiken hyödyn irti.

Työharjoittelun aloitus on sovittavissa erikseen. Tarjoamme työharjoittelijalle kuukausipalkkion.