Sintrol hakee myyntipäällikköä analysaattorit ja safety -ryhmään

Haemme nyt myyntipääällikköä analysaattorit ja safety –ryhmään liiketoimintaa tukevien kokonaisratkaisujen myyntiin ja kehittämiseen.

Työtehtävääsi kuuluu asiakkuuksiemme auttaminen kehittämällä ja tehostamalla heidän toimintaansa kokonaisten analysointijärjestelmien tai yksittäisten laitteiden avulla. Myyntipäällikön alueena tulee olemaan koko Suomi. Asemapaikkasi on yrityksemme pääkonttorilla Helsingin Konalassa

Tavoitteenamme on toimia asiakkaidemme kokonaisvaltaisena kumppanina, ja siksi odotamme sinulta kyvykkyyttä konsultoivaan ratkaisumyyntiin ja kokonaisuuksien hahmottamiseen. Avoinna oleva myyntitehtävämme on erittäin vaativa ja edellyttää soveltuvan teknisen koulutuksen lisäksi pitkäjänteisyyttä. Tehtävän haltijan tulee vahvojen myynti- ja vuorovaikutustaitojen lisäksi hallita laitteisiin ja järjestelmiin liittyvät suunnittelu-, dokumentointi-, käyttöönotto- ja huoltopalvelut sekä räätälöityjen sovellusten suunnittelun ja rakentamisen asiakkaiden tarpeisiin.

Toivomme sinulta myös aitoa kiinnostusta ja uteliaisuutta Sintrolin toimialaa kohtaan sekä halua kehittää palveluamme asiakkaidemme ehdoilla. Me Sintrolilla haluamme olla toimialamme paras, ja toivomme sinultakin kunnianhimoista asennetta. Työssäsi tarvitset lisäksi hyviä sosiaalisia taitoja, tiimihenkisyyttä sekä sujuvaa englannin kielen osaamista.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, hyvät työkalut ja työsuhde-edut sekä kannustavan työyhteisön. Olemme kiinnostuneita sinun kehittymisestäsi ja menestyksestäsi, ja sen varmistamiseksi kokeneemmat kollegasi auttavat sinut hyvään alkuun valmiiksi rakennettujen asiakkuuksien kautta, mutta tehtävä sisältää myös uusasiakashankintaa. Meille on tärkeää kuunnella uusia ideoita ja kehitysehdotuksia, joten saamaasi asiakaspalautetta käytetään aktiivisesti oman toimintamme kehittämiseen. Työrauhan takaa omat työhuoneet. Palkkatasomme on kilpailukyinen ja työetuihin sisältyvät laajat terveyspalvelut sekä lounas- ja liikuntaetu. Tule siis meille hommiin!

Lisätietoja antavat analysaattori ja safety ryhmäpäällikkö Mikko Londen, puh. 044 526 5297, parhaiten tavoitettavissa pe 7.6. klo 13-15 ja ti 11.6. klo 8-10 tai yhteistyökumppanimme, rekrytointikonsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, parhaiten tavoitettavissa arkiaamuisin klo 8-9 tai 6.6. klo 16-17.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ma 17.6.2019 mennessä osoitteessa oheisen linkin kautta: www.arespartners.fi/aresnets