Merkittävä organisaatiomuutos heijastamaan asiakaslähtöisyyttä

Tiedote 29.11.2018

Merkittävä organisaatiomuutos heijastamaan asiakaslähtöisyyttä

Sintrol Oy:n keskeinen toiminta-ajatus on tukea asiakkaita kehittämällä heidän erityistarpeitaan vastaavia, asiakkaalle optimaalisia ratkaisuja.

”Edustamme toimialamme parhaita valmistajia ja toimitamme jatkossakin ratkaisuja tuotantolaitosten ja kunnallistekniikan vaativiin mittaus-, analysointi- ja testaustarpeisiin.”, toteaa toimitusjohtaja Karl Ehrström.

Uusitun strategian tarkoituksena on keskittää enemmän resursseja asiakaslähtöisiin ratkaisuihin. Sintrolilla on syvä osaaminen prosessiteollisuudesta ja siellä käytetyistä laitteista ja ratkaisuista. Tuotekehitys on toteuttanut ainutlaatuisia innovaatioita ja tarkoitus on entistä tehokkaammin valjastaa tämä Sintrolin osaaminen vastaamaan asiakkaiden erityistarpeita. Tämän tukemiseksi uusien tuotteiden ja ratkaisujen kehittämiseen tarvittava tekninen osaaminen on nyt koottu uuteen Teknologiaosastoon.

”Olemme aina työskennelleet tiiviisti asiakkaidemme kanssa ja siksi tunnemme hyvin heidän haasteensa. Organisaatiota uudelleenjärjestämällä saatamme yrityksemme osaamisen entistä paremmin asiakkaidemme hyödynnettäväksi. Kehitämme ja tuotteistamme tuotteidemme ympärille laajempia kokonaisuuksia, joita pyritään kehittämään yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.” Karl Ehrström toteaa.

”Sintrol on jo nyt yksi maailman johtavista pölymittareiden valmistajista. Lisäämällä panostusta omien tuotteiden kehittämiseen ja tuomalla markkinoille uusia tuoteperheitä, vahvistamme tätä asemaa entisestään.”

Kotimaan myynnistä vastaavat jatkossakin Prosessiautomaatio-, Analysaattori ja Safety (AnSa) – sekä NDT – ryhmät. Uusi International Sales – osasto vastaa jatkossa Sintrol Oy:n kehittämien tuotteiden kansainvälisestä myynnistä tytäryhtiöiden ja jälleenmyyjien kautta.