Haemme huoltoinsinööriä analysaattorit ja safety-tiimiin

Sintrol etsii nyt tiimiinsä positiivisen asenteen omaavaa huoltoinsinööriä! Työtehtäväsi koostuvat pääosin asiakastyöstä, järjestelmien huollosta ja teknisestä tuesta sekä mittausjärjestelmien suunnittelusta. Tehtävänkuva kattaa analysaattoreiden ja prosessinsuojausjärjestelmien huollot ja käyttöönotot sekä teknisen tuen. Olet siis vastuussa siitä, mitä myynnin jälkeen tapahtuu ja teet läheisesti yhteistyötä sekä myyntiryhmän että asiakkaiden kanssa. Toimit osana 4 hengen teknistä tiimiä, jossa työnkuvat räätälöityvät henkilöiden vahvuuksien mukaan.

Etsimämme henkilö on myyntitwistillä varustettu itsenäinen osaaja, jolta ei puutu ongelmanratkaisukykyä ja motivaatiota tarttua toimeen kuin toimeen. Toivomme sinun olevan luonteeltasi utelias ja oma-aloitteinen, sekä tietotekniset asiat hallitseva. Työnkuva pitää sisällään myös järjestelmien huoltamista ja korjaamista, joten tehtävässä menestyäkseen tulee hallita sekä sähkötekniset että mekaaniset työt.

Matkustusvalmius on tässä tehtävässä välttämätöntä. Pääosin matkat sijoittuvat Suomen sisälle, mutta satunnaisia koulutuksia ja huoltotöitä tapahtuu myös ulkomailla. Toivomme, että sinulla on kykyä ottaa vastuuta, olet erittäin oppimiskykyinen ja sinulla on erinomainen paineensietokyky.  Emme oleta sinun olevan valmis tehtävään ensimmäisestä päivästä alkaen, vaan voit olla tulevaisuuden tekijä, sillä tarjoamme erinomaiset puitteet kehittyä huippuosaajaksi. Koska työssä ollaan tekemisissä asiakasrajapinnassa, tarvitset myös hyvät sosiaaliset taidot.

Edellytämme sinulta:

• Soveltuvaa koulutustaustaa (Esim. automaatio-, prosessi- tai energiatekniikka)
  • Aiempaa kokemusta asiakastyöstä ja/tai energia-/prosessiteollisuudesta
  • Erinomaista asennetta sekä halua ja kykyä oppia uusia asioita nopeasti
  • Valmiutta matkustaa pääasiallisesti Suomen sisällä, mutta satunnaisesti myös ulkomailla
  • Työkalujen pysymistä käsissäsi
  • B-ajokorttia
  • Englannin kielen osaamista

Erottaudut eduksesi, jos sinulla on:

• Kokemusta energiateollisuuden prosesseista
  • Kokemusta vesi- ja/tai kaasuanalysaattoreista sekä niiden näytteenkäsittelystä ja/tai prosessinsuojausjärjestelmistä.
  • Kokemusta vastuullisten tehtävien hoidosta

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, hyvät työkalut ja työsuhde-edut sekä kannustavan työyhteisön. Olemme kiinnostuneita sinun kehittymisestäsi ja sen varmistamiseksi kokeneemmat kollegasi auttavat sinut hyvään alkuun valmiiksi rakennettujen asiakkuuksien kautta, mutta tehtävä sisältää myös omatoimista aktiivisen myyntihenkistä yhteydenpitoa lämpimiin kontakteihin. Meille on tärkeää kuunnella uusia ideoita ja kehitysehdotuksia, joten saamaasi asiakaspalautetta käytetään aktiivisesti oman toimintamme kehittämiseen. Työrauhan takaavat omat työhuoneet. Palkkatasomme on kilpailukyinen ja työetuihin sisältyvät laajat terveyspalvelut sekä lounas- ja liikuntaetu. Tule siis meille hommiin!

Oletko etsimämme Huoltoinsinööri? Mikäli vastasit kyllä, haethan pian! Lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10.11.2019 täältä. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä milloin pystyisit aloittamaan.

Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Senior Recruitment Manager Cécil Fagerströmiltä (cecil.fagerstrom(a)atalent.fi, +358 50 505 3170.)