Haemme käyttöönottoinsinööriä vakituiseen työtehtävään

Tehtävässäsi varmistat projektitoimituksiin sisältyvien laitteiden oikean asennuksen ja toiminnallisuuden paikan päällä käyttökohteessa. Käyttöönotto sisältää mahdollisesti myös asiakkaan henkilökunnan koulutusta ja perehdyttämistä tyypillisimpiin huoltotoimenpiteisiin. Toiminta-alueesi on lähtökohtaisesti koko Suomi, mutta toisinaan pääset vierailemaan myös ulkomailla kansainvälisten projektien parissa.

Käyttöönottoinsinöörin roolissa olet avainasemassa huolehtimassa toimitustemme viimeisen vaiheen toteuttamisesta, ja toiminnallasi vaikutat asiakkaille muodostuvaan kokonaiskuvaan Sintrolista. Tavoitteenamme on toimia asiakkaidemme kokonaisvaltaisena kumppanina.

Odotamme sinulta:

• Myyvää asennetta ja kykyä ottaa vastuuta isompien laitekokonaisuuksien toiminnasta.
  • Tehtävään soveltuvaa sähkö- ja automaatiotekniikan koulutusta.
  • Kokemusta mekaanisten komponenttien asennuksista joko töiden tai harrastusten kautta.
  • Aitoa kiinnostusta ja uteliaisuutta Sintrolin toimialaa kohtaan, sekä halua kehittää palveluamme asiakkaidemme ehdoilla.
  • Hyviä sosiaalisia taitoja ja sujuvaa englannin kielen osaamista.
  • Ajokorttia ja matkustusvalmiutta.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, hyvät työkalut ja työsuhde-edut sekä kannustavan työyhteisön. Olemme kiinnostuneita sinun kehittymisestäsi ja menestymisestäsi, ja sen varmistamiseksi kokeneemmat kollegasi auttavat sinut hyvään alkuun valmiiksi rakennettujen asiakkuuksien kautta. Meille on tärkeää kuunnella uusia ideoita ja kehitysehdotuksia, joten saamaasi asiakaspalautetta käytetään aktiivisesti oman toimintamme kehittämiseen. Tule siis meille hommiin!

Lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 3.3.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakemuksessasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäiväsi.

Lisätietoa tehtävästä voit kysyä: Sami Lehtonen, Sintrol 044 3654 482. Hakuprosessia ja aikataulua koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Otto SEppälä 044 0550 317.